Radionica dramske korporalne mime- Edukator: Ivana Peranić

Radionica dramske korporalne mime

Edukator: Ivana Peranić

Dramska korporalna mima je umjetnička forma i tehnika koja omogućuje glumcu da izrazi svoje emocije, misli i unutarnji svijet tijelom i kretanjem.

Ova radionica namijenjena je onima koje zanima kazališna i scenska umjetnost. Kod polaznika radionice želi se potaknuti i razviti motorička i tjelesna ekspresivnost glumca/scenskog izvođača.


Dramska korporalna mima je i umjetnička forma i tehnika koja omogućuje glumcu da izrazi svoje emocije, misli i unutarnji svijet tijelom i kretanjem.


Kroz povijest mima je imala puno različitih pojavnosti; od primitivnog plesa do grčke i rimske pantomime, od komedije dell’arte i azijskog kazališta do ruske i poljske škole mime i nijemog filma. Ipak, u 20. stoljeću, Etienne Decroux (1898-1991) dao je mimi istinsku autonomiju i specifičan vokabular, repertoar i filozofiju. On je stvorio njen najmoderniji oblik – dramsku korporalnu mimu – inovativnu metodu i preciznu tehniku koja se fokusira na vitalnu važnost tjelesne/fizičke akcije u kazalištu.

Radionica će se sastojati od nekoliko komponenata:

  1. Vježbe artikulacije i koordinacije (tzv. scales)
  2. Promatranje i razumijevanje težine i gravitacije (tzv. couterweights)
  3. Različite vrste hodova
  4. Mimske figure i stilovi
  5. Pokretni kipovi (tzv. mobile statuary)
  6. Dinamika i ritam pokreta
  7. Rad na konkretnom kazališnom zadatku / materijalu kojeg će predloziti / izabrati polaznici radionice

Cilj radionice je inspirirati kazališne umjetnike i one koji to žele postati u njihovom radu i osobnom istraživanju glumačkog zanata i poziva.

Predavačica je naša kolegica Ivana Peranić, izvođačica, glumica, mimska umjetnica i autorica.Studirala je dramsku korporalnu mimu, scenski pokret i glumu šest godina s vrsnim pedagozima na Međunarodnoj školi dramske korporalne mime u Londonu.

Satovi će se sastojat od vježbi artikulacije i koordinacije, promatranja i razumijevanja težine i gravitacije, različitih vrsta hodova, mimske figure i stilova, dinamike i ritma pokreta, rada na konkretnom kazališnom komadu...