Novi horizonti // Lokalni autori na festivalu Periskop- subota // 1.10.2016 // 19:30 & 21:00 // Filodrammatica

Novi horizonti // Lokalni autori na festivalu Periskop

subota // 1.10.2016 // 19:30 & 21:00 // Filodrammatica

Subota | 01.10 @ Filodrammatica 19:30 h / Novi horizonti /
festivalska hengaona | 22 h @ Book Caffe Dnevni boravak & Klub Život

Program Novi horizonti je dio programa Nomadografija, gostujući program podržan i koproduciran od NDA CRO.

FAUN Toni Flego, Martina Granić

Prikaz popodneva jednog fauna, TOUNIJA - tinejdžera koji u razvojnoj fazi života promatra svijet i u njemu se prepoznaje, sastoji se od nekoliko scena od kojih svaka tvori jedan posebni happening. Touni (umjetničko ime, avatar na sceni) ne samoironizira svoju pojavu već seriozno priprema svaku scenu u dinamičkom odnosu s mentoricom koja ga najavljuje, komentira i daje mu savjete/upute/hashtagove o njegovoj pojavi. U erotiziranoj dosadi Touni zabavlja samoga sebe i publiku te privlačeći pozornost virtualne publike istražuje duh današnje selfiezacije pretvorivši tijelo u instrument nečega što će tek dobiti virtualnu formu i povijest.

Toni Flego. Rođen je u Rijeci gdje nakon završene plesne škole - smjer suvremenog plesa s 14 godina prolazi audiciju na Accademia di Danza Nazionale di Roma, te u Italiji nastavlja svoje daljnje plesno obrazovanje. Dobitnik je raznih nagrada i stipendija poput MAB-a iz Milana i World Dance Movementa iz New Yorka. Sa svojih 17 godina, potpisuje svoju prvu koreografiju te u svojoj izvedbi osvaja 2. mjesto na međunarodnom plesnom natjecanju u Italiji. S nepunih 20 godina ima iza sebe tri profesionalna angažmana: Weltschmerz (Trafik), Igowegoyou (Thierry Smits) i Summer collection (Oriantheatre Dance Company).
Martina Granić. Djeluje kao koreografkinja i plesačica u Zagrebu. Sudjelovala je programu SPAZIO, dobitnica je danceWEB stipendije (2014.). Pokrenula je nekoliko društvenih platformi (TASK, EKS Bauhaus, SPQR, DENF). Djeluje u različitim organizacijama, a njezina ostvarenja uključuju Nedjeljno popodne, Jato Utile, Eau de Performance, Arms, Botanike (u suradnji s Anom Mrak), Ceremonie. Potpisuje režiju, dramaturgiju i koreografiju Dodjele nagrade suvremenog plesa strukovnih udruga RH (2015.). Predaje suvremenu plesnu tehniku u Liberdanceu. Bila je rezidentica Zagrebačkog plesnog centra. Član je kolektiva DENF i umjetnička voditeljica Dance Lab Collectivea.

Koreografija/Izvedba/Mentorska suradnja: Toni Flego & Martina Granić // Dizajn predstave: Martina Granić // zvuk: Aldo Orlić

ETIDA ZA VIOLU I MIDI KONTROLER Nastasja Štefanić

Geste sviranja viole i njihove zvukovne manifestacije isprepliću se između tijela plesačice, glazbenika i publike. U predstavi je prisutno višeslojno poigravanje mehaničkog i organskog kroz mnogostruke varijante odnosa pokret-zvuk-tijelo-instrument. Publika prati igru koja se temelji na dekonstrukciji tijela i zvuka te rekombinaciji i povezivanju u novi entitet. Navedeno se objedinjuje kroz ispitivanje forme klasične koncertne izvedbe te njezina izmještanja u drugačiji kontekst.

Nastasja Štefanić. Diplomirala violu na Muzičkoj akademiji u Zagrebu 2013. Godine, a 2016. završila preddiplomski studij suvremenog plesa. Surađivala je s nekolicinom hrvatskih i stranih plesnih umjetnika (Irma Omerzo, Francesco Scavetta, Nikolina Pristaš, Matija Ferlin, Thierry Smits…). Kao glazbenica i plesačica nastupala je diljem Hrvatske i u inozemstvu. Dobitnica je Državne stipendije RH, Stipendije za izvrsnost Sveučilišta u Zagrebu, Dekanove nagrade Akademije dramske umjetnosti, pojedinačne Rektorove nagrade za koreografiju Cadenza per 6 s kojom 2015. gostuje na Echo Echo Dance Festivalu u Derryju u Sjevernoj Irskoj. Trenutačno radi kao profesorica violine na privatnoj glazbenoj školi.

Koncept i koreografija: Nastasja Štefanić // Izvedba: Nastasja Štefanić i Miro Manojlović // Glazba: Miro Manojlović i Nastasja Štefanić // Mentorica: Irma Omerzo // Kostimi: Ani Adulmar // Mentorica: Ivana Bakal // Dizajn svjetla: Marino Frankola // Fotografija: Lili Zaneta //

21 h / izvedbe lokalnih autora /
festivalska hengaona | 22 h @ Book Caffe Dnevni boravak & Klub Život

CLOSER Borna Babić, Martina Hrlić Rogić

Tema desetominutne studije: blizina. Pitanja: Kako dva tijela reagiraju kad se približe jedno drugome? Kakvi su osjećaji koji nastaju dodirom? Kako pokret prikazuje osjećaj srama, neugode, sreće, bijesa, netrpeljivosti, ljubavi, ravnodušnosti…Kako tijelo manifestira psihičko stanje i stanje duha? Koji dijelovi tijela vole blizinu i dodir, a koje točke na tijelu uvijek žele ostati netaknute?

Martina Hrlić Rogić. Voditeljica Plesne grupe Flame već trinaest godina gdje podučava modern jazz i koreografira za brojna plesna natjecanja, produkcije i festivale. Na različitim projektima surađuje s HNK Ivana pl. Zajca, Art kinom Croatia, školom pjevanja Vocal Studio Maraton te ansamblom Intermezzo. U produkciji Plesne grupe Flame režira i koreografira ukupno deset plesnih predstava.
Borna Babić. Plesom se počeo baviti u Plesnoj grupi Flame. Trenutno studira na Rotterdam Dance Academyju, Codarts gdje radi s brojim poznatim koreografima kao što su Jiří Kylián, Club Guy & Roni, Rafeal Bonachela, Iván Pérez... Stipendist je The Dansfonds Corrie Hartong za obrazovanje na akademiji Codarts za 2016-2017 i The Tanja Liedtke Foundation za DV8 Physical Theater, Development Workshop 2016.

Koncept i koreografija: // Izvedba: Borna Babić, Martina Hrlić Rogić // Glazba: Darko Terlević, Marko Rogić //

MRLJE Marta Rak, Antonia Čop

Projekt se temelji na pojmu subjektivne interpretacije – niz simboličnih slika u komunikaciji s publikom ostvaruje cjelinu i zaziva Rorscharhov test mrlji kao inspiraciju pokretu. Dvije plesačice izmjenjuju ideje u ulozi apstraktne forme i njezina promatrača. Mrlje evociraju akumulaciju sjećanja, razmišljanja, maštanja te propituju neosviještene misli o granici razumijevanja, sklonosti kopiranju ili odbacivanju u formiranju značenja kao kohezivne cjeline.

Marta Rak. Plesnu edukaciju ostvaruje na Iwanson akademiji za suvremeni ples u Munchenu gdje surađuje s brojim internacionalnim koreografima. Prvi profesionalni angažman ostvaruje u projektu Short Stories Johannesa Härtla s kojim surađuje i danas. S predstavom Other World 2015. godine ostvaruje gostovanje u HNK Ivana pl. Zajca. Od završetka školovanja, aktivno podučava na Iwanson akademiji u Munchenu, te u plesnim udrugama u Rijeci.
Antonia Čop. 2015. godine završava Iwanson International School of Contemporary Dance u Münchenu. Tijekom edukacije surađuje mnogim internacionalnim plesnim umjetnicima. Po završetku studija nastavlja surađivati s Iwansonom, a tamo trenutno radi kao plesni pedagog. Od 2014. pleše u predstavama Easy Going, Short Stories, Other World, Superheroes i Bloodline u koreografiji Johannesa Härtla.

Koncept i koreografija: Marta Rak, Antonia Čop // Izvedba: Marta Rak, Antonia Čop //

Rad udruge podržava Zaklada Kultura nova. Udruga Prostor Plus je korisnica institucionalne podrške Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva za stabilizaciju i/ili razvoj udruge. Prostorima Filodrammatice, Marganova i Palacha upravlja SU Molekula. Rad NDA CRO podržava Odjel za kulturu Grada Zagreba i Ministarstvo kulture RH.