FESTIVAL PERISKOP 2017- 7.-15.10.2017. // HNK Ivana pl. Zajca, HKD na Sušaku, Filodrammatica, Galerija Kortil

FESTIVAL PERISKOP 2017

7.-15.10.2017. // HNK Ivana pl. Zajca, HKD na Sušaku, Filodrammatica, Galerija Kortil

PROGRAM FESTIVALA

Subota 07.10.2017. 19:30 h HNK Ivana pl. Zajca

MACBETH – premijera
Koprodukcija HNK Ivana pl. Zajca Rijeka i Maše Kolar
Gostovanje predstave realizirano je u suradnji s HNK Ivana pl. Zajca

Shakespeareov Macbeth u svojoj radnji zrcali fokusiranost renesanse na čovjekovu moć / kapacitet da donoseći vlastite odluke kreira svoju sudbinu. Istovremeno on otvara dubine u kojima odluke mogu biti refleksije tuđih sugestija, a moć vladanja vlastitim životom može postati opsesivno vladanje drugima. Plesom, koji u svojoj prirodi nadilazi ograničenosti jezika, želimo naglasiti da je gubitak granica neodvojiv od gubitka etičnosti, gubitka svojih bližnjih i naposljetku samih sebe. Koreografija međunarodno nagrađivane Maše Kolar svojom preciznošću, bogatom dinamikom, te kompleksnim i visokoestetiziranim pokretom čistih linija, omogućit će plesačima da maksimalno dorade i pročiste svoju plesnu, ali i glumačku tehniku. Osim omogućavanja profesionalnog napretka (za plesače) i podizanja razine kulturne ponude u našoj županiji (za gledatelje), ovo uprizorenje pridonijelo bi i svrgavanju stereotipa da ples nije kadar uvjerljivo predočiti duboke i kompleksne ljudske priče. Naposljetku, gledatelje želimo potaknuti na promišljanje o moći kojoj težimo, načinu na koji tu moć priskrbljujemo i cijeni koju za to plaćamo.

Koreografkinja: Maša Kolar / Glazba: Tena Novak / Višeslav Laboš / Dramaturška obrada i asistencija koreografkinji: Maja Marjančić / Scenografkinja: Jasmina Holbus / Kostimografkinja: Petra Dančević Pavičić / Oblikovatelj svjetla: Dalibor Fugošić / Fotografija i grafički dizajn: Jelena Janković / Asistentica scenografkinje: Aleksandra Ana Buković

Uloge: Macbeth: Ali Tabbouch / Lady Macbeth: Ksenija Duran Krutova / Nika Lilek / Tri vještice: Nika Lilek / Laura Orlić / Marta Voinea Čavrak / Banquo: Michele Pastorini / Mcduff: Ricardo Campos Freire / Lady Mcduff: Marta Kanazir / Kralj Duncan: Andrei Köteles / Dvorjani i ratnici: Joseph Cane / Maria del Mar Hernandez / Daniele Romeo / Tea Rušin / Anca Nicoleta Zgurić / Svebor Zgurić / Originalnu glazbu izveli su: Višeslav Laboš - elektronika, bas gitara, perkusije / Tena Novak - violina / Danijel Drakulić - perkusije / Stjepan Jureković - činele / Petra Kušan – violončelo / Baletne majstorice: Paula Rus / Cristina Lukanec / Inspicijentica: Antonija Družeta

Ponedjeljak 09.10.2017. 19:30 h HNK Ivana pl. Zajca

MACBETH
Koprodukcija HNK Ivana pl. Zajca Rijeka i Maše Kolar
Gostovanje predstave realizirano je u suradnji s HNK Ivana pl. Zajca

Ponedjeljak 09.10.2017. 20 h Galerija KORTIL

NOVI HORIZONTI

FUNKEY – Fun is the key
Vanesa Kučić

FUNKEY- Fun is the key rad je u nastajanju koji istražuje koncentraciju. Mentalna koncentracija sastoji od fokusiranja uma na dati objekt te fiksiranja istog na izvjesno vrijeme, ne dopuštajući ometanja i nepodijeljenu pažnju. Istraživanjem pažnje nastojimo provesti kontrolu volje kao alat za izvršavanje zadatka. Funkcije mozga godinama prirodno degradiraju uslijed odumiranja moždanih stanica. Vježbom se kompleksnost mozga uvećava, a inteligencija raste. Postoji kratica. Zabava. Zabava je ključ. Igre asocijacije, asocijacije ideja, igre plesa, ples igara, igra.

Koreografkinja: Vanesa Kučić / Asistentice koreografije: Anika Cetina i Renata Mavrić / Izvođačice: Ines Starčević, Demi Janko, Valentina Ostrugnjaj, Iva Štimac, Lana Dželalija, Annet Mohorić, Gabrijela Žuljević, Kristijan Kardum, Martina Raspor, Martina Frančula, Anika Cetina, Renata Mavrić, Vanesa Kučić

PRIMA MATERIA
Mia Kevo

U ovom radu ekspresija tijela, koje je naša prvotna materija i pokret prikazani su kao jedan od načina uobličavanja nesvjesnog. Performans je zamišljen kao proces transformacije nesvjesnog u svjesno kroz pokret i ples, dopuštajući tijelu da postane kanal neuništive životne sile iz koje svi oblici nastaju i kojoj se svi oblici vraćaju. Izvođačica nekad bliža, nekad udaljenija od same sebe, u stalnom je u razvoju i otkrivanju što je ono što mora umrijeti, a što ono što mora živjeti. Rad se vodi Jungovim istraživanjima alkemije koja na simbolički način reflektira proces osobne transformacije.

Autorica: Mia Kevo / Glazba: Nataša Pavlov i Renato Vidaković / Tekst: Alejandro Jodorowsky, iz filma The Holy Mountain’

izvedbe lokalnih autora

COMPLICATED MINDS
Antonia Bašković, Martina Hrlić Rogić

Tema desetominutne studije: koliko mozak može zakomplicirati život? Svi ponekad dođemo na životnu prekretnicu i krene mozganje… Dvije paralelne priče u različitim fazama života i apsolutni kaos. Hoću li ikad završiti fakultet? Zar sam uistinu trudna?

Koncept, koreografija, izvedba: Antonia Bašković, Martina Hrlić Rogić / Glazba: Darko Terlević

SUSRET U KORTILU - DODIR
Ivana Peranić

Susret u Kortilu - Dodir okupio je slijepe i slabovidne osobe, s predstavnikom Tomislavom Lilićem kao izvedbenim suradnikom te glazbenim umjetnikom Enverom Krivcem. Konceptualno se temelji na komunikaciji dodirom, taktilnim slušanjem i osjetilnim povezivanjem s drugima i samim sobom, a tematski adresira potrebe slijepih i slabovidnih te skreće pozornost na prepreke s kojima se susreću. Akcent je na stimuliranju čula, imaginacije i buđenju tijela sudionika kroz kontakt i (ne)verbalnu komunikaciju; ali i kroz kontakt s glazbom, odnosno kroz reagiranje tijela na glazbu i zvuk u prostoru. Glazba je ovdje dovoljno apstraktna da dozvoljava umu/tijelu vlastitu interpretaciju i značenje. Ne nameće se izvođačima, bez obzira što u nekim dijelovima djeluje kao vodič, oblikovatelj pokreta/tijela; dovoljno je apstraktna da ne bude klasični izvor koreografije, već stimulira vlastitu interpretaciju. Kroz pokretanje i oslobađanje tijela oslobađa se i misao, doživljaj, glas i govor, kroz fizički kontakt i osvještavanje međusobnih konstelacija dolazi i do jačeg povezivanja među ljudima.

Koreografkinja i autorica: Ivana Peranić / Izvođači: Tomislav Lilić i Ivana Peranić / Glazba: Enver Krivac / Partneri: Udruga slijepih i slabovidnih PGŽ-a, Inicijativa Kortil uživo. / Produkcija: Kreativni laboratorij suvremenog kazališta KRILA u suradnji s Galerijom Kortil Rad KRILA podržava: Grad Rijeka, Primorsko-goranska županija i Zaklada Kultura nova

Utorak 10.10.2017. 20 h HKD na Sušaku

TRAVELOGUE – riječka premijera
Trafik/Žak Valenta

Ishodište projekta nalazi se u susretu izvođačkog tima koji se sastoji od mladog (Flego, Vrdoljak) i starijeg izvedbenog para (Sibila, Valenta). Su-postavljajući te dvije izvedbene kvalitete i snage (mladost nasuprot iskustvu) Travelogue otvara niz intrigantnih pristupa istraživanju plesnog naslijeđa, kao i mehanizama pamćenja, pohranjivanja, život i ples se prepliću, sudbina je otvorena knjiga. Naslijeđe, njegov značaj i prijenos na nove generacije te percepcija i recepcija u odnosu na njihove prethodnike podliježe procesima neograničene reinterpretacije, preuzimanja, recikliranja i preobrazbe u novi koreografski jezik ili remake. Aktivacija izvedbenosti je i u mogućnost odbacivanja i anti-interpretacije, grešaka u tumačenju i teškoća s arhiviranjem plesa kao živog umjetničkog medija. Stavljajući se u poziciju bezvremenskog promatrača u ovom radu autori detektiraju reflektiranje suvremenih procesa kao što su: digitalizacija medija, internet, suvremene izvedbene i teorijske prakse, globalizacijski i tranzicijski procesi u ovom dijelu svijeta, koji snažno utječu na ubrzan razvoj plesne umjetnosti i mijene njezinog identiteta. Tijelo i pokret, glazba, tekst, slika i predmeti sredstvo generiranja memorije i kreiranja vlastite sudbine i budućeg plesanja. Osjećanja variraju od intimno-poetsko veze s plesom do tjeskobe i kritičkog stava, ali i nemogućnosti raskidanja veza između pokreta, čovjekovog tijela i duha s nasljeđem i budućnošću.

Autor/koreograf: Žak Valenta / Koautori i izvođači: Toni Flego, Iva Nerina Sibila, Žak Valenta, Eleonora Vrdoljak / Glazba i zvuk: Dušan Maksimovski / Vizualna oprema predstave: Lara Badurina, Dajana Jurman Osip / Produkcija: Trafik 2017 / Projekt realiziran uz podršku: Grada Rijeke, Ministarstva kulture RH, Plesnog centra TALA Zagreb. / Koproducent: Granz novi festival / Kultura promjene SC Zagreb

Srijeda 11.10.2017. 19 h Filodrammatica

KOMOREBI
Gordana Svetopetrić

U izvedbi se bavimo propitivanjem trenutaka u kojima riječi prestaju igrati moćnu i jasnu ulogu. Onim trenucima kada univerzalna verbalna jedinica postane otopljena, otpuštena od svog značenja usmjeravajući nas u druge dimenzije u kojoj pokret egzistira bez riječi. Dopuštamo tjelesnim „agentima“ podešavati ritam pjesme i vođenje u neprepoznatljive razine nedorečenosti i jasnoće kako bi uhvatili hrabrost u izvođenju, otkrivajući dušu akcije. Poezijom vodimo tijelo, živimo u zvuku, plesom se prepuštamo zajedničkoj situaciji, u zajedničkom prostoru i istom kazališnom vremenu. Veza između riječi i njihovog značenja je ponekad fascinantna. Lingvisti su utrošili godine pokušavajući da određene riječi, slovo po slovo, prevedu i shvate zašto neka osjećanja ne možemo izraziti, a jezik ne može identificirati. Komorebi je izraz koji nema doslovno značenje, a Japanci ga koriste kada se zrake sunca probijaju kroz travu - simbioza sunca i listića. Ples nam, kao i poezija, pronalazi utočište u metaforama i upravo značenje Komorebi nas inspirira kroz poeziju, motivira u pronalaženju zajedničke priče, ali različito doživljene.

Koncept i plesno/ glazbena struktura: Gordana Svetopetrić / Ples: Zvonimir Kvesić, Irena Mikec, Martina Rukavina, Ivana Pavlović / Glazba, kreacija: Mladen Ilić/ perkusije, Alen Svetopetrić/ bas gitara / Financijska potpora: Ministarstvo kulture RH

Srijeda 11.10.2017. 20h HKD na Sušaku

TRAVELOGUE
Trafik/Žak Valenta

Četvrtak 12.10.2017. 20 h HKD na Sušaku

OBJEKT U SUBJEKT PRELAZI #kralježnica
Nikolina Komljenović
Gostovanje je ostvareno u suradnji s udrugom ekscena uz potporu Ministarstva kulture RH

„Žensko tijelo na pozornici – moje tijelo – izvodi naizgled jednostavne radnje koje su za to specifično tijelo izrazito bolne. Fokus je na mogućnostima i granicama bola u tijelu. Svoje sam tijelo postavila kao objekt u prostor. Rastavljajući dijelove tijela u pokretu i istražujući ih pojedinačno, tragam za svojim specifičnim mogućnostima i granica boli. Svaki dio tijela najprije tretiram kao jedan sloj, a zatim slojeve spajam rekonstruirajući cjelinu ljudskog, mog tijela što otvara nove mogućnosti kretanja. Kroz objektivizaciju i rastavljanje svojeg tijela na dijelove, tražim sintetski put do subjekta - mene. Počinjem od mehaničkog gibanja tijela-objekta, prema individualnoj subjektivnosti mog tijela. Subjekt komunicira kroz svaki pojedini sloj s publikom, zvukom, svjetlom, prostorom ... Svi dijelovi su uključeni u sintezu.“

Koreografija i izvedba: Nikolina Komljenović / Marijana Radović / Sahara Surogat / Zuni /Vesna Pondeljak / Asistentica: Sanja Gergorić / Sanja Kraljica / Dramaturgija: Tena Bošnjaković / Glazba: Mijo Gladović /Jomi Ajjomi / Dizajn svjetla: Marino Frankola / Maskerka: Maja Prebeg / Kostimografija: Sanja Gergorić i Nikolina Komljenović / Scenografija: Marino Frankola i Nikolina Komljenović / Produkcija: Nikolina Komljenović / Rezidencije: ekscena, Wiesen 55 e.V organization Berlin, Hrvatski institut za pokret i ples, Platforma.hr, DZIU Medika i Pučko otvoreno učilište Zagreb

Petak 13.10.2017. 17 h Filodrammatica

KLIKER FESTIVAL u gostima:
DAJ MI POKRET! – predstava/radionica (10+)
Andreja Podržavnik i Gregor Kamnikar - Kolektiv Federacija

Ovaj projekt prilazi plesno-kazališnoj predstavi koja se kroz pokret u neutralnom prostoru iskustveno bavi problematikom aktualnom djeci uzrasta od 10 do 14 godina. Predstava je interaktivna i u svoj proces nastajanja uključuje i djecu samu. Predstava izniče iz zadataka te igri pred i s publikom, uživo. Tako predstava počinje svojevrsnom radionicom koja se korak po korak pretvara u izvedbu, pa opet u radionicu, pa u predstavu… Tema predstave/radionice je snalaženje mladih u prvim koracima uspostavljanja svoje uloge u društvu izvan obitelji i ravnotežom između školskih obaveza i unutrašnjim doživljajem odrastanja. Kako izgleda kada se sve te problematike izraze u pokretu? Kako se mijenja pokret kad ga vide i dožive drugi? Andreja i Gregor brinu da se djeca osjete pozvana bez osjećaja pritiska rješavanja raznih zadataka ili pak odabira između mnogih mogućnosti i ponuda. Djeci se ostavlja dovoljno prostora da se osjete dovoljno sigurnom kako bi se mogla otvoriti prema ovom posebnom plesno-kazališnom iskustvu.

Autorstvo i izvedba: Andreja Podržavnik i Gregor Kamnikar - Kolektiv Federacija / Zvuk: Josip Maršić / Produkcija: Kolektiv Federacija

Petak 13.10.2017. 20 h HKD na Sušaku

SPORE
BADco.
Gostovanje je ostvareno u suradnji s Plesnom mrežom Hrvatske i HNK Ivana pl. Zajca

Predstava Spore polazi od problema nezavršivosti rada provedenog u održavanju. Održavamo tijelo, stan, bližnje i biljke, održavamo prijateljstva, odnose, čistoću i odjeću, održavamo infrastrukturu, organizaciju, prostor i tehniku. Održavanje je nevidljiv preduvjet rada i stvaranja. Održavanje je svakodnevna prepreka neometanom radu i stvaranju. Ono ostaje u pozadini, rutinski se ponavlja i naizgled ne dopušta pomak. U svakodnevnoj nezavršivosti rada provedenog u održavanju pomak, promjena i transformacija hiberniraju. Tijelo u plesu smatra se slobodnim od inercije rada provedenog u održavanju i smjernosti rada provedenog u proizvodnji. Pokret u plesu oslobođen je društvenih uvjetovanja i prepušten stvaralačkom samoodređenju. Toj pretpostavci slobodnog tijela u plesu BADco. pristupa analizirajući fenomen okreta, obrtaja tijela oko vlastite osi bez mogućnosti napredovanja. Okret kao element ponavljanja “infrastruktura” je plesnog pokreta, ono što ga razlikuje od svakog drugog pokreta, međutim kriza plesa se otvara onda kada okret ne izlazi iz ponavljanja. Početno nadahnuće predstava crpi iz poeme Što je nepisanje? američke pjesnikinje Anne Boyer u kojoj se vlastito iskustvo života kao umjetnice, žene, majke, nastavnice, partnerice, aktivistice, prijateljice razlaže sloj po sloj, prekapajući pritom po ritmovima vlastite svakodnevice i njihovim imobilizacijskim učincima.

Autorski tim: Ivana Ivković (dramaturgija), Ana Kreitmeyer (izvedba), Tomislav Medak (dramaturgija), Nikolina Pristaš (koreografija), Zrinka Užbinec (koreografska suradnja) / Izvođačice: Ana Kreitmeyer, Lana Hosni, Ivana Pavlović / Glazba: Helge Hinteregger i Martin Koller / Zvuk: Jasmin Dasović / Svjetlo: Sara Bundalo / Prostor: Igor Pauška / Kostim: Silvio Vujičić / Producent: Danijel Popović / Fotograf: Damir Žižić / uz sudjelovanje studentica Danske nacionalne škole za kazalište i suvremeni ples u procesu rada predstave

Subota 14.10.2017. 20 h HKD na Sušaku

SAD SAM LUCKY
Matija Ferlin

Predstava Sad Sam Lucky nastavlja konceptualno razmišljanje započeto u prijašnjim predstavama iz Sad Sam serije započete 2004. Sad Sam Lucky je fizički odgovor Ferlina na rad i djelo slovenskog avangardnog pjesnika Srečka Kosovela, čija je melankolična i ispovjedna poezija nastala između surovih atmosfera slovenskog Krasa i egzistencijalne krize kao posljedice prvog svjetskog rata, širokim koracima prolazeći kroz impresionizam, simbolizam, ekspresionizam i konstruktivizam, fizički napada jezik u pokušaju da mu pronađe idealnu formu, onu koja je više od poezije same. Govor se nameće kao jedan od primarnih oblika te reprezentacije, pokret kao drugi, prostor kao treći. Odnosom između snage stiha, materijalnosti govora, izdržljivosti pokreta i refleksivnosti prostora, Matija Ferlin kreira kontinuiranu koreografsku cjelinu izrazito naglašene fizikalnosti. Inzistiranjem na krajnostima koje generiraju rubni pojmovi poput početka i kraja, sreće i tuge, života i smrti, prolaznosti i vječnosti, aktivnosti i pasivnosti, Ferlin ulazi u radikalni, fizički, turbulentni i emocionalni dijalog s jedinstvenim autorom na europskoj avangardnoj sceni prepoznajući njegov život i djelo kao paradigmu bilo koje vrste umjetničkog života i rada.

Koreografija i izvedba: Matija Ferlin / Dramaturgija: Goran Ferčec / Tekst: Srečko Kosovel & Matija Ferlin / Glazba: Luka Prinčič / Scenografija: Mauricio Ferlin / Oblikovanje svjetla: Saša Fistrić / Kostimografija: Matija Ferlin / Grafički dizajn: Tina Ivezić / Posteri: Christophe Chemin / Fotografija: Danko Stjepanović, Nada Žgank / Prijevod: Katja Kosi, Danijela Bilić Rojnić / Asistenti na projektu: Ana Kovačević & Nina Janež / Produkcija i organizacija: Emanat / Koprodukcija: Rencontres chorégraphiques internationales de Seine-Saint-Denis, Centre National de la Danse / Domaćin i koprodukcija: Zagreb Dance Center / Projektni partneri: Region of Istria, Municipality of San Vincenti, Festival of Dance and Non-Verbal Theater San Vincenti, Bunker - The Old Power Station - Elektro Ljubljana / Financijska potpora: Ministarstvo kulture Republika Slovenija, Grad Ljubljana, Grad Pula

Nedjelja 15.10.2017. 17 h Filodrammatica

BILO JEDNOM JEDNO SUNCE
Teatar Puna kuća

Unuka, slušajući djedove priče o sili teže i poznanstvu s jednim žonglerom, otkriva čaroban prostor znatiželje za svjetovima dalekim i još nesavladanim vještinama. Duhovita, topla i razigrana, ova predstava namijenjena je djeci i odraslima.

Autori i izvođači: Svetlana Patafta, Krešimir Fijačko

Žonglerska radionica za djecu (8+)

Program radionica žongliranja provodi se kao prateći program žonglerske predstave Bilo jednom jedno sunce. Djeca imaju priliku naučiti osnove žongliranja s tri loptice. Ova edukativna radionica potiče interes za savladavanjem jedne od cirkuskih vještina koja vrlo učinkovito utječe na motorički razvoj djece.

Edukativni program:
05.-16.10. 2017.

KRITIČKI O PLESU- radionica plesne kritike
mentorica: Ivana Slunjski

Radionica Kritički o plesu namijenjena je potencijalnim plesnim kritičarima i postojećim autorima u usponu koji će se za njezina trajanja pobliže upoznati s posebnostima plesne umjetnosti i plesnim kontekstom, razvijati analitički pristup gledanju predstava i vještine kritičkog pisanja. Radionicom će se obuhvatiti i teorijski i praktični aspekti, i s obzirom na ples i s obzirom na plesnu kritiku. Polaznici će dobiti uvid u teme koje su nezaobilazne svakome tko se susreće s pisanjem o plesu – kako tumačiti scensko znakovlje i pokret, kako tijelo u konkretnome izvedbenom kontekstu proizvodi značenja, kako se odnositi prema tijelu koje mogućnostima i/ili izgledom izmiče uobičajenim predodžbama o plesu i plesaču, kako razmatrati plesne citate i relacije recentne produkcije s plesnim klasicima i drugim umjetnostima itd. Bit će riječi o različitim vrstama kritičkog pisanja, mogućnostima kritike s obzirom na elektroničke medije, važnosti kritičkog mišljenja danas, nužnim elementima kritičkog teksta, nužnosti i važnosti argumentacije kritičkog stava. Svladavat će se i praktični zadaci – usmjeravanje pozornosti na određeni segment predstave tijekom gledanja, postavljanje okvira za interpretaciju, povezivanje različitih elemenata koji se pojavljuju tijekom analize, podupiranje teza viđenim. Od polaznika se očekuje da aktivno sudjeluju u analiziranju predstava koje će se tijekom festivala gledati te da nakon završetka festivala napišu minimalno jedan kritički tekst koji će potom biti objavljen na radioničkom blogu. Radionicu će voditi plesna kritičarka i teoretičarka Ivana Slunjski, jedna od urednica časopisa za plesnu umjetnost Kretanja.

PERISKOP TIM

Organizator: Udruga Prostor Plus
Umjetnička direktorica: Ivana Kalc
Produkcija: Nives Soldičić, Tajana Josimović, Ivana Kalc, Helvecia Tomić
Odnosi s javnošću: Ivana Lučić
Koordinacija volontera: Helvecia Tomić
Oblikovanje: Lea Jurin & Nina Delaković za mikser
Naslovna fotografija: Fanni Tutek Hajnal
Voditelj tehnike: David Dubrović
Fotograf: Renato Buić

ULAZNICE

Ulaznice za sve programe se mogu nabaviti na blagajni na mjestu izvedbe prije početka svake predstave. 
Rezervacija i informacije o ulaznicama: 
Za predstave Machbeth i Spore:
Blagajna HNK Ivana pl. Zajca, Verdijeva 5a, Rijeka
tel. +385 51 337 114; e-mail: Turn on JavaScript!

Ostale izvedbe i radionice:
tel. + 385 98 1769989; e-mail: Turn on JavaScript!

CIJENE ULAZNICA
Programi u HKD na Sušaku - 40 kn / 30 kn učenici/e, studenti/ce i umirovljenici/e
Programi u Filodrammatici - 30 kn / 20 kn učenici/e, studenti/ce i umirovljenici/e
Programi u Galeriji Kortil - 40 kn / 30 kn učenici/e, studenti/ce i umirovljenici/e 

Pokrovitelji:
Ured za kulturu Grada Rijeke, Ministarstvo kulture RH, Primorsko goranska županija

Programska suradnja:
Plesna mreža Hrvatska, HNK Ivana pl. Zajca, Platforma KLIKER

Donatori i sponzori:
Botel Marina, Fotokopirnica Scripta, Bistro Mornar, LOLA Obrt za ugostiteljstvo, Buffet Cocco, WOK'abilly, Boonker, Fast food TWIST, Brasserie As, Bordel la Grotta, Kroasana – Rica, Makrovega, Suza - kapljica tradicije, Pačalinka, Pizzeria Delta, Book Caffe Dnevni boravak, Cukarikafe Bar

Rad Prostora Plus podržava Zaklada Kultura nova. Udruga Prostor Plus je korisnica institucionalne podrške Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva za stabilizaciju i/ili razvoj udruge. Prostorima Filodrammatice, Marganova i Palacha upravlja SU Molekula.